Przejęcie firmy UTi przez firmę DSV

Nabycie firmy UTi przez firmę DSV

Grupa DSV to jeden z największych graczy na rynku logistycznym i transportowym. W ciągu ostatnich lat się stała dużym dostawcą usług o takim charakterze, a propozycja jej aktualnie obejmuje mniej więcej 80 krajów na sześciu kontynentach. Firma wyspecjalizowała się zwłaszcza w logistyce kontraktowej, funkcjonując w Polsce już od prawie trzydziestu lat. W mniej więcej podobnym zakresie czasu działalność u nas zaczęła firma UTi Worldwide Inc, a w rzeczywistości firmę utworzono blisko przed stu laty i od tamtego czasu świadczy swoje usługi w najwyższej jakości. Przed kilkoma miesiącami ujawnione zostały plany wykupienia firmy UTi przez firmę DSV, a niedawno plany te zaczęły się stawać rzeczywistym faktem. Otrzymano wszystkie konieczne zgody zarówno akcjonariuszy jak urzędów monopolowych, dzięki czemu zostanie utworzona jedna z najsilniejszych sieci przewozowo-logistycznych. Po połączeniu zatrudniać ona będzie ponad czterdzieści tysięcy pracowników na terenie osiemdziesięciu krajów, a ilość jej biur logistycznych i biur znacznie przekroczy tysiąc. Uzupełnienie oferty tych dwóch firm spowoduje, że będzie się ona mogła nastawić na jeszcze lepszą i kompleksową obsługę starych i nowych klientów.

Nabycie firmy UTi przez DSVWładze DSV całkiem sporo oczekują po fuzji, są też dalekosiężne plany wiążące się z dalszym rozwojem prowadzonej działalności. W chwili obecnej priorytetem jest możliwie jak najszybsze zakończenie całego procesu. DSV ma już spore doświadczenie w różnego rodzaju fuzjach przeprowadzonych w ciągu minionych lat i aktualnie naprawdę sporo na takim doświadczeniu korzysta przy obecnym projekcie. Spodziewane jest, że dochody po połączeniu UTi oraz DSV w skali globalnej mogą wzrosnąć nawet o połowę, a dopiero co utworzona grupa ma się znaleźć wśród czwórki liczących się najbardziej operatorów logistycznych. Na terenie naszego kraju integracja już się zaczęła, stając się przy tym świetną okazją na wymianę doświadczeń i rozszerzenia kompetencji. Oczywiście jeden z najważniejszych jej obszarów to obsługa klientów z najwyższą jakością, zarówno w czasie okresu przejściowego, jak i po skończeniu prac integracyjnych. Dzięki temu nie tylko nie ucierpią oni w chwili aktualnej, ale będą mieli również zapewnione dużo lepsze warunki w przyszłości.